התשובה לפרובוקציות: הימין יגיע להפגין בבני ברק

איתי גדסי No Comments on התשובה לפרובוקציות: הימין יגיע להפגין בבני ברק

בעקבות צעדת הפרובוקציה שהתקיימה אתמול ברחבי בני ברק וכללה אלמנטים פוגעניים כלפי תושבי העיר מתכוונים במטה תקומה 2023 לקיים בשבוע הבא ברחובות העיר את צעדת האהבה. יו"ר המטה ברל'ה קרומבי: "נגיע לבני ברק כדי להגיד די להסתה נגד הציבור החרדי"

צילום: תקומה 2023
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחת הכותרת "צעדת האהבה" צפויים לצעוד השבוע (חמישי) מאות אנשים בבני ברק בצעדת תמיכה והזדהות עם התושבים. הצעדה מגיעה בתגובה לצעדת נשות השמאל שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בעיר וכללה בין היתר הצקות ואלמנטים לא צנועים שפגעו ברגשותיהם של תושבי העיר והמתגוררים באזור. את הצעדה, שתתקיים ביום חמישי הקרוב, י"ד אלול (31.08) מארגנים מטה תקומה 2023, שמובילים את התמיכה ברפורמה המשפטית.

יו"ר מטה תקומה 2023, ברל'ה קרומבי אומר: "שאנחנו נדברים על אזרחים סוג ב', אנחנו מדברים על אחינו החרדים, שתורמים למדינה במאות ארגוני חברה אזרחית מופלאים. אותו ציבור מופלא שחרט על דגלו את "עולם חסד יבנה". רבבות מתנדבים ומתנדבות שהתגייסו לכל החיים, בארגוני חסד שקשה לתאר איך היתה נראית מדינת ישראל בלעדיהם. זק"א, איחוד הצלה, ידידים, יד שרה, עזר מציון, מתנת חיים ועוד ועוד. אבל מבחינת התקשורת הם "טפילים", "פרזיטים", אזרחים סוג ב', שנגדם מותר להסית ולטנף. לכן, אנחנו נגיע לבני ברק כדי להגיד די להסתה נגד הציבור החרדי".

ח"כ אביחי בוארון ממובילי תקומה 23 ועצרות התמיכה ברפורמה הוסיף: "המראות והקולות של פילוג והסתה כלפי הציבור החרדי מזעזעים אותי. הציבור החרדי הוא ציבור יקר מאד ואנו מעוניינים להרבות שלום ואהבה. ברור לכולנו שהציבור החרדי מותקף בשל היותו חלק מהמחנה הלאומי. לא נאפשר לרדיפה הזאת להימשך".

"אני קורא לכולם להצטרף ל"צעדת האהבה" ולחבק את אחינו החרדים. נוכיח לכולם שערך הערבות ההדדית בין אחים לא מתקיים רק עם הדומה לך אלא דווקא עם אלה ששונים ממך. בימי אלול נרבה כולנו אהבה ואחווה ונביא שלום על ישראל", דברי ח"כ בוארון.

נזכיר כי לצד זו, בסוף השבוע הבא יקיימו במטה תקומה 2023, יחד עם ארגוני ימין נוספים את עצרת החירות מול בית המשפט העליון בירושלים. ההפגנה תתקיים תחת הכותרת "הם לא יקחו לנו את הקול", ביום חמישי כא' אלול (7.9) ימים ספורים לפני הדיון בבג"צ בעתירות כנגד תיקון חוק יסוד השפיטה וביטול עילת הסבירות. כמו כן ההפגנה תתקיים בהשתתפות אישי ציבור, שרים, ח"כים ורבנים. ההפגנה בהובלת מטה תקומה 2023 ובשיתוף שורת ארגונים בניהם – אם תרצו, ריבונות, ישראל שלי, עד כאן, תורת לחימה, חותם, כל ישראל ועוד.



0 תגובות